Saturday, November 13, 2010

My message to boris

Vážení Boris,
Cnie sa mi po stretnutí s Vami na Thrasher praxi. Tiež som miss som ťa videl, keď som sledovať zápasy v televízii. Sledoval som jeden s Rachel a povedal som: "Kde je Bo-bo?" Uvedomil som si, čo som povedal a zavesil hlavou. Rachel trela chrbát a povedal: "Bo-bo pravdepodobne chýbať too.What je niečo roztomilý urobil?" Usmial som sa a povedal: "Dostal všetci nadšení a šťastný cez Hullusky" Začala sa smiať "Samozrejme, že je to chlap, milujú jedlo a ženy!" Pozrel som sa na ňu a povedal: "Vieš, čo mi chýba najviac? Mal najlepšie úsmev vôbec, a keď ma uvidel a vedel, že som tam bol by som vidieť ten úsmev. Boris mal slovenskú náladu, takže keď som mu úsmev to robilo mi to radosť." Rachel mi dal "Chudáčik" vzhľad. Chýba mi váš úsmev a štýl hrania, ale sme všetci dúfať, že Don a Rick prísť k rozumu a tam vidieť to, čo pustiť! Zostať silné a môžeme čoskoro sa uvidíme! We need more Slovaks in Georgia so come back soon
 Vo viere,Christina

No comments:

Post a Comment